Je advertenties uitbesteden

Je hebt besloten online te adverteren om je onderneming een boost te geven? Super!

Toch zijn er enkele dingen die je tegenhouden:

  • Je besteedt liever je tijd aan je klanten dan aan adverteren

  • Je vreest dat adverteren te technisch of te ingewikkeld is, en eerlijk? Je wil je er ook niet echt in verdiepen.

  • De onzekerheid, want gaan jouw advertenties er wel uitspringen? 

Dan is het uitbesteden van je advertenties wel iets voor jou. Wij nemen het graag van je over, zodat jij met een gerust hart kan doen waar je goed in bent: tijd besteden aan je klanten.

Plan een kennismakingsgesprek in via onze handige agenda, en ontdek wat we voor jou kunnen betekenen.

wat kan je bereiken

  • Meer volgers op sociale media

  • Jouw bekendheid in een bepaalde regio vergroten

  • Een (nieuwe) dienst/product lanceren

  • Jouw vacature(s) invullen en dus sollicitanten vinden

  • Nieuwe leads ontvangen, zodat je deze kan omzetten tot klanten

  • Meer bezoekers in je winkel/toonzaal of op je evenement

  • Zoekresultaten op Google

Waarom kiezen voor Advertised

  • Je hoeft niet te kiezen voor een contract van bepaalde duur, zo kan je stoppen met adverteren wanneer jij wilt.

  • Bij ons krijg je geen maandelijkse rapportering die nooit gelezen wordt, maar een wekelijkse update van de resultaten, inclusief optimalisatie.

  • Jij kan alles op de voet volgen, ook de bestedingen van je advertenties. Wij houden van transparantie, er zijn dus nooit geheimen of achterpoortjes.

  • Rond de pot draaien is niets voor ons. Wij zeggen graag luid en duidelijk waar het op staat.

  • Time is money. Daar zijn we ons bij Advertised helemaal van bewust. Lever jij alles op tijd aan? Dan zetten we er graag vaart achter. Zo kan jouw campagne op tijd online!

Helemaal overtuigd, of toch nog een beetje extra info nodig? Je bent altijd welkom om een kennismakingsgesprek in te plannen.

Meer weten?

Download onze brochure en kom te weten hoe een samenwerking met Advertised eruit ziet!

Faq

  • Een campagne is bij ons één doel, met één onderwerp. Wil je bijvoorbeeld meer verkopen, maar verkoop je 2 uiteenlopende producten of diensten? Dan is het doel wel hetzelfde, maar het onderwerp anders.

  • Nee, je hoeft helemaal niet te kiezen. Door meerdere advertenties tegelijk online te zetten testen wij uit welke versie de beste resultaten behaalt.

  • Adverteren hoeft helemaal niet duur te zijn! Voor Facebook & Instagram raden wij een minimumbudget van 3 tot 6 euro aan, afhankelijk van de regio waarin je wil adverteren. Voor Google Ads raden we een minimum van 5 euro aan, maar af en toe moet dit bijgesteld worden op basis van de zoekwoorden die je wil gebruiken.

  • Hebben we al toegang tot je account? Dan geldt de regel ‘voor vrijdag aangeleverd = de week erna je advertenties klaar’, in de mate van het mogelijke. Afhankelijk van hoeveel feedback je hebt kan het daarna vrij snel gaan. (Hou hierbij rekening dat klanten met een abonnement steeds voorrang krijgen. )

  • Je mailtje van Meta is om je op de hoogte te brengen dat je advertenties werden goedgekeurd (of helaas afgekeurd, maar dat proberen we voor je op te lossen), en dus niet dat ze online staan. Wij zetten advertenties pas online na jouw uitdrukkelijke goedkeuring.

  • Heb je een mailinglijst van je huidige klanten? Dan kunnen we deze inderdaad uitsluiten. Ook bij webshops kunnen we klanten van een bepaalde periode uitsluiten.

  • Heb je het documentje dat we je bezorgden helemaal ingevuld én heb je beeldmateriaal voorzien? Geweldig! Het enige dat je nog mag doen is ons op de hoogte brengen dat alles klaar staat, en wij plannen je in.

  • Kan je niet kiezen? Bezorg ons gerust zo veel mogelijk beeldmateriaal, zodat wij jouw keuzestress weghalen. Niet zeker over de formaten? De belangrijkste formaten voor sociale media zijn een vierkant formaat voor de feed, en een staand portret voor stories. Ben je geen grafisch talent, dan knippen wij je foto’s met plezier in een vierkant, en gieten je foto’s ook in een leuke story. Gebruik je een specifiek lettertype en/of kleuren? Dan mag je ons die de naam en codes hiervan ook altijd bezorgen.

  • Kies je voor uitbesteden, dan helpen wij je graag met het oplossen van je probleem, of nemen contact op met Meta of Google Support om jouw probleem voor je op te lossen. Kies je ervoor zelf te willen adverteren, dan helpen we je nog steeds graag verder via een support call voor Meta of een support call voor Google.